fy fan va skönt att inte göra någonting

Ja nu sitter jag här och har just badat rakat mig och skrubbar klippt naglarna och inpackning med mera. Så nu ska jag bar  chilla ska så jag e piss  som få i morgon så jag pallar göra mitt bästa nu så slutet av skolan så bli så jävla skönt att få sommarlov  må jag lova. Att få sova och festa  när man vill kommer bli sjukt skönt de behöver jag. Har sån jävla ångest skulle gått ut i år och de stör mig som fan att jag har 2 år kvar pinsamt men va fan gör man de e bar göra sitt bästa av de hela eller hur. Nej men nu ska jag ta och fixa lite på mitt rum och kolla på tv!


fett seg dag må jag lova men i morgon ska jag fucka ur


xoxo iceblond baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback