vart är festen

okej jag dör har varit helt slut hella dagen och jag vaknade upp i solna hmm  hur fan ja ju hamnade där hon en kompis. jag har aldrig varit så bakis i hella mitt  liv typ när jag  skulle dra mig hem så tog ja en jävla buss fitta och som åkte åt fel håll ja klev typ av ja jag kommer inte ihåg va de heter men de va vit pendeln. när jag klev av så kände jag att de bara kom och jag spydde rakt ut in publik fett illa. när jag äntligen kom hem så somnade. sen kom min kära gamla vän molly som komm med thaymat fan såå got må jag lova sen kollade vi på film och bara har de myss .

går dagens fest bild


xoxo fucking iceblond baby

Kommentarer
Postat av: -

Ett tips: Läs igenom ditt inlägg innan du publicerar det, för ibland känns det som om man behöver en schiffernyckel för att ens ta sig igenom det.

2009-01-18 @ 01:04:47
Postat av: Therese

En bra fylla slutar i en reeedig bakfylla, haha!



Kloockrent, hoppas du hade kul!

2009-01-18 @ 05:25:01
URL: http://www.mylifeinthai.se
Postat av: Amanda

fyfan vad jag älskar din hårfärg!

2009-01-18 @ 13:52:24
URL: http://dearjamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback