vaknade nyss

fan av skönt de va att sova ett tag komm hem från skolan åt mat  kolla på tv la mig i sängen och somnade som en liten bög.

på vägen hem så stog de i tidningen att de va svenskarnas vita månad va fan är de nödvändigt trams typ plåga sig själv i en månad uch. jag ska fan då inte medvärka i någon jävla vit månad...

vänter på att amit ska komma hem till mig ska bara ta de chill kolla på tv ja ta de chill orkar inet så mycket i dag stackars mig



fan va trach fuck this shit



xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: markus

FRÅGESTUND WTF, klart du ska ha det, fixa en ikväll så blir jag glader! :)

2009-01-08 @ 18:03:25
Postat av: Johan

haha jag vet! Vit månad? GLÖM DET! Finns ju bara inte ;P

2009-01-08 @ 18:41:28
URL: http://iekstrom.blogspot.com
Postat av: Sofie

Önskar jag var bög, då skulle jag hängt på dig som en liten svans :) du är coolast i världen!

Verkligen, menar jag från djupet av mitt hjärta.

2009-01-09 @ 00:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback