trååkigt

sitter i skolan och hhar fått reda på att vi ska börja med permanent fan va tråkigt har redin gått igenom de i min föra kuksugar skola. fan jag dör  va tråkigt vill ha lite spänning men nej tydligen inte va fan görman  nej fy fan nu ska jag åter gå till min slavande.

btw köppt mitt hårband på gina, jag stavar hur jag vill passar de inet fuch off töntar lär er läsa, nej jag e inte en tjej va fan försöker vissa människor med va tror dom om sig själva fy fan köp en stuga i skogen eller ta självmord eller något så vi andra gulliga människor får plats eller hur. puss på alla gullisar.



brist på bilder kommer nya snart



xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: alex

"jag stavar hur jag vill"



Nej, man stavar inte som man vill. Alla språk har regler, och de skall följas. Du framstår som rätt korkad när du skriver som du gör.

2009-01-13 @ 16:11:10
URL: http://iolin.blogg.se/
Postat av: markus

Tack som fan, har letat efter hårbandet jobbigt länge, men nu vet jag .. köss

2009-01-13 @ 16:20:27
Postat av: Hanna

Asså du måste ju va den coolaste människan, just nu iaf!!!! Jag är så sjukt imponerad av dig, varför vet jag inte. Kanske för att du är typ sexigast i Stockholm typ!!! :D

2009-01-13 @ 17:14:21
URL: http://atombomb.devote.se
Postat av: Anonym

du är feeett bäst, ted. klockrent namn också!

2009-01-13 @ 19:27:39
Postat av: Anonym

kan läsa din text klart och tydligt de som inte kan det måste vara korkade :)

och orka att alla ska stava så perfekt, sättet du skriver är ju du!

2009-01-13 @ 23:00:45
Postat av: Rosha

ÅHHH I LOVE YOOOOOU!!! du e bäst alltså, skönaste killen alltså:D

2009-01-13 @ 23:05:20
URL: http://peersianbeauty.blogg.se/
Postat av: Anonym

man får väll stava som man vill i sin egen blogg! Ja tycker bara det blir mer personligt om man skriver som man pratar :D speciellt du som är så jävla cool ;)

2009-01-13 @ 23:42:01
Postat av: Anonym

Du framstår inte alls som korkad!! Du kör ditt race och du är grym! Vad folk ska vara bittra nu för tiden!!!!!

2009-01-14 @ 01:13:45
Postat av: melina

låt killen stava precis som han själv vill!! seriöst, detta är hans blogg, finns inga jävla regler som ska följas genom att man MÅSTE stava rätt! :S ät upp er själva apor!



å föresten ted (= du går frissörprogrammet va? tycker du de kul? för jag funderar på att gå frisörskolan uppe i stockholm med björn axén. puspuss

2009-01-14 @ 02:30:50
Postat av: marika

"fy fan köp en stuga i skogen eller ta självmord eller något så vi andra gulliga människor får plats eller hur."



hahahHAHA sköön ted

2009-01-16 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback