supa och fucka ur

nuu  fan sja  jag  parta  tills jag blir utslöängd ja skiter i nuu fan asså hoppas ni alla  får en fett sweet kväll. funderade på en sak i dag alla jävla kärringar som är ute å ränner ja hatar dom fan. jag bitchade med en ful kärring fär ett tag den hon kallade mig frsist och grejer då fick jag nog och hon fick en utskällning på nogot jag ja att hon skulle passa sog för att de e vi som kommer stora hennes jävka röv när hon e föär gammal för att göra de själv då blev den fittiga kärringen tyst och typ sprang därifrån hahaha fan va jag älskar mig själv.


från i dag
dagens babes amir å kissemurra men hennes nya foxy kille haha  nooooot
   

har va man generös



saknar gamla tiden men nu kommer nya bitch


xoxo iceblond baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback