sorry men har inte haft tid att skriva

okej nu ligget  jag  och mitt älskade margarin och ska  sova älskar att  sova men amir fins altid något att klämma på. i dag så va jag och fikade och provade kläder men donna fett sweet brud säger jag bara. sen åkte jag till min skola igen  för att  va med på öppethus de va väll så där kul men aja va gör man inte för att smöra för lärarna hahaha. i morgpn såå ska jag träffa the boy och vi ska sitta hemma  hos  han och kröka lite och senare  ska jag på fest med amir babe  kommer ha fett kul. BTW!!!!! har vart nyckter hela veckan fett stolt jag är!
aja nu sja vi sova pusss

från dagens bravader.

donna

fucha ur på monky


omg ja komm hem i kväll så sa mamma att  hon hadde en sak till mig  åå kolla va jag fick såå  snygggg  älskar amy <33


xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: teres

var kommer tröjan ifrån?

2009-02-01 @ 14:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback