omg

fan va jag hatar  min dator mitt internet är cpoch har inge kunnat ladda upp någe. i går va jag ass bakis men jag drog ut en då trodde jag skulle av en bitter fitta men nej nej nej de va jag inte partade dansade med mera men alla mina bitches hadde ass kul och kom hem kl 6 i morse så jag e fett med sliten. ska bara chilla i dag tror jag såå jag e pigg tills i morgon.

satt och funtade på killar och så fattar nada vad  dom vill ha och inte ha. killar vill ju bara ha sex typ inget med fett illa fan va tråkigt de moste va att bar just a fuck hunn så va fan jag när jag va 15 typ men men alla kommer  vell till insikt med de med eller de hoppas jag haha.

så såg man ut i går



fucking fab baby fan va mitt hår ser ut hatar när de rengnar


xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan va du skriver dåligt...

2009-01-25 @ 18:05:04
Postat av: Anonym

jag gillar hur du skriver!:)

2009-01-25 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback