nu e jag pist

okej jag e så jävla sur å mina gamla vänner  som jag  trode att vi fortfarande va kompisar å så men hadde  fel. jag todde alldrig att vissa av  dom skulle göra  så att man snackar skit fryser ut en blamar mig för att jag aldrig hör av mig man va fan ska jag med dom till. känner bara att dom kan köpa en stuga i skogen. sånna  människor  som bara snackar skit gnäller och tillåter sig själva att må skit  sorry men jag vill inet va en del av de så kanske lika bara tt  dom snackar sit ommig. jag har vart ärlig och sakt va jag tycker men nej tydligen e jag falsk liten hora. vilket jag kommer va när  dom  rnger mig och frågar varför jag har dödat deras husdjur sat en vattenslang i brevlådan som pummpar ut vatten. dåå kan vi snacka att jag varit en fitta men fan inte nu umen en sak dom han messat med fet människa. jag gillar  när man e ärliga mot varandra men men fucking EMO barn kan sitta och tucka synd om sig själva ska träffa en go vänn som jag vet inte  dissar mig i de fuckin lilla gruppen som e fittor. me men nuu har jag fåt tav mig lite ilska och nuu väntar jag på ett bra tillfälla att sticka kniven i ryggen utan nåd de kommer  kännas såå jävla skönt när jag  sitter  på begravningen och skratttttar hahahah  åhh  är såå  förbannad. ne nu ska jag sminka mig å sen fika.

en gammal bild när jag va rosahårig


xoxo fucking iceblond baby


Kommentarer
Postat av: segerlinnet

Vart är videoinlägget?:D längtar!!

2009-01-31 @ 15:55:03
Postat av: Anonym

du är sjukt snygg!

2009-01-31 @ 16:53:13
Postat av: Anonym

Du borde verkligen jobba på din stavning.

2009-02-01 @ 15:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback