missär

asså sorry om jag inet  skrivigt på länge men har värkligen inte pallat har varit fett seg i dag. i går så vart jag as packad då ja pamlade ner i en blomkruka på rökrutan och jag baxade öl har nada  pengar de suger. sen när  vi skulle dra oss så fick min kompis bära mig till taxin och sen åkte vi hem till vår trany och jag somnade fuu  fan va misär sen när vi vaknade så drog vi hem till mig con sov vidare.

när jag vaknade igen såå drog vi in till stan helt ofixad och skabbig och år plingplong buffe sen drog jag hem och somnade som en stock vaknade för ett tag sen och är fett med seg fyy fan säger jag bara  men ska nog ut en då och ragga mig en kille  som kanske  kan bli min framtina  man hahahah .

så kule jag har haft inte nådigt hahah va fan ska man göra.
nuu ska jag fan festa  såå de  ruker  om jag pallar ja säger bara REHAB

en inte alt för gammal bild men fett trash
 

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: .,.

kan du inte stava?

2009-01-25 @ 12:14:09
Postat av: Tommy

Tid att du rycker upp dig och tar tag och i alla fall försöker skriva läsligt!



Lek vidare, dagen kommer då du växer upp och inte så fruktansvärt barnslig!

2009-01-25 @ 12:14:45
Postat av: Anonym

^HELVETE, Fatta. Han har dyslexi. Ni är dumma i huvudet.



Älskar dig Ted<3

2009-01-25 @ 20:16:25
Postat av: Anonym

vad fina händer du har!

2009-01-26 @ 20:21:34
URL: http://mikeysky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback