min babe

som sakt sitter hemma med min mammi coh då ringet telen det är min kärra vänn steffi från hylte. vi träffades för många år sen när hon stog på ballkongen i bagis å dansade. jag å min komis molly stannade upp och assgarvade åt henne  då sa hon att vi skulle komma upp å parta med dom vilket i gjorde sen dess har vi varit bra bänner snackat nästan varge dag  i telen om bara skit fett skön brud.
hon ringde mig nu och hon festade men en kille som tydligen va fett sweet me like tur att man e singel (hello guys) haha ska snart sova hänner mig  som ett ja jag vet inet vad men inet  bra iallafall.
sov sött alla gullisar

xoxo iceblond baby 

 

söttis steffi å jag fett men party ffs

Kommentarer
Postat av: hnjhkjf

åh kan inte du va bi :(

2009-01-04 @ 01:34:01
Postat av: sofia

haha HYLTE? som i hyltebruk? världen är allt bra liten ;D

2009-01-04 @ 16:38:39
Postat av: anonym

ahaha människa inte ett enda av dina inlägg är helt rättstavade :D du är skön!

2009-01-05 @ 02:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback