köp en stuga i skogen bitter fittor

okej gott folk nu är de så här att jag snackar
just nu med min kompis steffi och vi har kommit fram till att de fins aldeles för många människor som är ap tråkiga och inte vågar ta för sig snackar skit,kollar snett, m.m och sånna tycker vi synd om jävligt synd om. så om ni nu inte kan göra något utav detta köp en stuga i skogen och sitt där och tråka va fan ska vi göra i storstan annars när de kanske fins massa skoj folk i skogen som vill ta för sig. lägg de på minnet party people!!  komm ihåg att man ska sprida positiv energi och dra inte ner folk för då är de fan stugan som gäller puss på alla tråkiga jävlar imorgon är de ju en ny dag så gå och lägg er nu. och nu andra party people god bless you my childs pussssss på er



xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: HELiOS

Gaaah vilken bra blogg du har! fastnade direkt ;)



snubblade över något bra märket jag..o då gör det inget om man får skrapsår på knäna..de läker.



=)

2009-01-05 @ 22:28:38
URL: http://helioz.blogspot.com
Postat av: sanna

kääääärlek till dig och din blogg! ;D

2009-01-05 @ 22:47:53
Postat av: sandra

älskar dig och din blogg!! :D

du är skit snygg ^^



xxxx

2009-01-06 @ 00:08:58
Postat av: soeticz / bloggdesigner

sexigt med septum!

2009-01-06 @ 01:33:42
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Christer!

jag tycker lite synd om dig...

2009-01-06 @ 15:00:12
Postat av: Anna

Hihi. Du ser ut som Billy Idol. Sätter en hundring på att du är bög. Det måste du vara.

2009-01-06 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback