komm på att de va stökigt

jag såg mig omkring i mitt rum och såg att de behövdes städas. en kompis mamma till mig sa en gång att sig egna rum speglas av hur man mår om de e ståkigt såå mår man som som de ser ut. när ja städade såå ringde en söting och höll mig sällskap i mitt slavande i rumet dess utom så hittade ja 120 kr fett sweet ja  som e broke fett sweet. nu ska jag fixa mig så man ser lite anständig ut.


före                                                             efter

 

xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Johan

jag älskar ett nystädat rum, det är typ det bästa som finns! Haha, okej kanske inte det bästa, men det är skönt i alla fall :D

2009-01-06 @ 16:04:30
URL: http://iekstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback