funderingar tankar åsikter med mera

okej nu sitter jag här med bellis och snackar skit. vi snackar om ex och bla bla men de vi komm fra  till var att om man har haft en kille, tjej och skaffar en nu på dirren så kanse man  ångrar  sig och vill ha tbx sitt ex  fettt täntigt att man inte kan bestämma  sig eller att man väntar  ett tag så man vet va fan man vil. de  fins såå jävla många idioter här i varlden .....

sen har vi snackat om relion alla de e skit och att om man va tvingen att tvälja  av en relion såå skulle de då fan  va  buddism. de e bileln och koranen hit och dit  man  tolkar och snackar skit  vilket e helt onödigt att man  vill att att  fina  tjejer  ska då med burka med mera fattar nada  av  sådant  låt  folk va  som dom vill utan att bli kallad hora  och sånt skit. va fan e vårat sammhälle  på G vet inet men omman inte chillar galet så kanske de blir inbördeskrig och svält  vi kanske blir som stackarna i afrika irak bagdad fan vet jag. vi kanske blit ett land som ingen vill komma  till som folk snackar skit om fan vet jag. och ni som nu tror jag har imor invandrare så har ni fel eller  ni som kan bete er som folk kan rätta er till de vårat land har att erbjude med mera. de va allt  från oss ha de bra nu allihoppa så hörs vi snart igen



xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var mycket tankar och funderingar i detta inlägg :D Kuuul!

2009-01-28 @ 18:07:43
URL: http://www.mylifeinthai.se
Postat av: isabelle

Jag gillar dig, du verkar cool men jag förstår allvarligt inte vad du skriver. Det känns tråkigt för jag hade gärna velat följa din blogg men du skriver och stavar så konstigt att det inte går. :/

2009-01-28 @ 19:26:24
Postat av: malin

Haha älskar din blogg, den är bara för skön :P

2009-01-28 @ 20:36:52
URL: http://rudolfssons.blogg.se/
Postat av: Jennie Uusitalo

Det är du som lyser upp min värld när jag är nere.. Du är så söt & dina tankar får mig verkligen att må bra!

2009-01-28 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback