fan va och har supit som en jag vet inte vad (rehab) nottttt

ja har barit på en fucking jävla hetro ställe kom dit och krökat sen tyckte dom jävla fittorna att  vi var för alkoliserade så vi fick inte köpa mer sprit hahah idioter, sen drog vi till tordet i galma-stan och söp, sen trötnade vi drog till gullmars och åkte hem med en kibbab eller hur man nu stavar de eller hur man nu stavar vad som helst hahah fuck me innan jag knullar dig fucker. när jag äntligen komm hem så fick jag reda på att min fetto katt va hos vetrinären hur man nu stavar de hahaha och mamma sa at dom hadde syt igen hans ögon och han kommer att va blind ett tag fan va famskt ja vet en som inte kommer att sova i natt. är typ skit nojig att han kommer att bli blind för livet fan fan fan fan fan fan.

ni andra fittor och kukar kan bara ta era anonyma komentarer och jag vet innte vad. fittor så osäkra och ynkliga jag vågar va fan vågar ni, juat de inget så SLUTA läg net tid på saker ni inte tycker om eller va fan som sakt KÖP EN STUGA I SKOGEN , jag ska fan munn-knulla er klippa av er fingrarna så ni inte kan prata eller skriva!!!!!


sov gott mina gullisar
ni andra vet vad ni ska göra annars såå mmmhhhmmmm


xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Saga

Nej gud vilken söt tröja!

Vart har du fått tag i den ? :P

2009-01-20 @ 01:05:43
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Mariaa

Hoppas kebaben smakade! Här är en video från igår ;)



VPLMok" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=JtQYVPLMok

2009-01-20 @ 08:36:36
URL: http://inyourass.blogg.se/
Postat av: Saga

Svar: Åh då kan du får göra en sån tröja till mig också, den var verkligen skitsnygg. Jag är lite avundsjuk nu ^^

2009-01-20 @ 13:19:13
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Värst vad du tog åt dig? som sagt ja sa att ja tyckte du va cool och frän bara de att de va jobbigt att läsa när de va så mycket stavfel. ja har nyss börjat läsa din blogg och visste inte att du hade läs och skrivsvårigheter, men nu har ja ändrat uppfattning om dig nu ser ja bara en fjollig litten bög som har fått för lite kuk i röven. Tack vare din rektion och otroligt barnsliga svar.

2009-01-20 @ 14:13:17
Postat av: Anonym

snälla ska vi mötas så får du klippa av fingrana på mig va haha och munknulla hahaha... bestäm tid och plats du ;)

2009-01-20 @ 14:14:53
Postat av: Anonym

hahahaha du e patetiskt ful,

jävla barnrumpa ihiih

2009-01-20 @ 14:48:11
Postat av: Anonym

du är bäst

2009-01-20 @ 15:08:23
Postat av: Anonym

Jag gillar dig! :D Din blogg äger!

2009-01-20 @ 17:23:05
Postat av: Anonym

AWW du e så fin juu!!! <3

2009-01-21 @ 19:47:27
URL: http://ellensandgren.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback