fan va nice

i gad så har jag spenderat dagen med min liver molly. vi satt och fikade och snackade lite minnen vi har varit med om vilket är helt galet. som tex när jag va 15 och frågade en kärrin om en cogg så klart sa den snåla fittan nej dom sa ja sit i de dåå så vart de värsta kaffset. eller när vi fasnade i en hiss i 3 timar och en vajer gick av för att jag skulle skrämma henne med att tryck på stopp knappen. eller när vi va typ 13 och kastade egg i förorden bagis och vart jagade av en turre fett sweet. de va bara lite om va vi har varit med om i våra dagar.

vänner i 9 år snart fan va sweet fuck of bitches


xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

lär dig stava grabben :)

2009-01-18 @ 19:10:38
Postat av: Anonym

har du problem med att stava:/ visst de är spännande att läsa din blogg men alla stavfel är drygt. och de är fett konstiga fel inga vanliga fel som om du vore värsta blatte

2009-01-19 @ 09:27:32
Postat av: bablooo

Fy fan va ni har varit kompisar länge, kommer ihåg molly när hon var liten och var otrevlig som bara satan haha :O ne men det är roligt att se att eran vänskap har hållit. Grymt bra blogg föresten :)

2009-01-19 @ 16:31:12
Postat av: Molly

Och vem säger att jag var otrevlig när jag var liten? jag har fått rykte om mig på senare tid att vara trevlig och ödmjuk men visst människor förändras:P

2009-01-20 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback