en stund på bibblan

fuckade up på bibblan i dag fan så kul vi hadde medan dom andra 2 vi va med sprang iväg kanske tyckte vi va piniga. ja skulle hitta en bok som handlar om horor och knark haha fett sweet men hitta inget foxy så vart en annan bok. snart ska jag laga mat åt min mammi som kommer hem från jobbet om ett tag. hmm va har hänt mer då typ inte så mycke mer va jag kan komma på just nu

min och amirs händer


fan va man ser ut men de e oki de snöade ute såå va fan


xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Tess

Så jävla skön! Älskar dig! Keep up a good blogg =D

2009-01-20 @ 17:37:46
Postat av: Raffa

Alltså du missar alltid punkter och så.. Lite jobbigt :) Men synd att du har dyslexi, måste vara jobbigt.. Annars är du jävligt skön och älskar din röst! Kan du inte typ fixa lila bakgrund, din header är ju de? :P Pusssssss

2009-01-20 @ 18:16:02
Postat av: Linnea

vad heter du i efternamn:)?

2009-01-20 @ 18:16:41
Postat av: millan

superbra blogg :D .. du är supercool:) puss <3

2009-01-20 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback