dagen som varit

va i skolan hmm mycket givande nooot sen åkte jag och matte in till stan ja bytte att  par skor och han va på banken sen chillade vi ett tag på muren sen till ett annat ställa kommer inte ihåg va de heter men de va mys. sen kommer jag hem och ska äta midag men hela familjen, pappa satt som ett apatiskt flyckting barm, mamma har PMS och min syrra är sjuk och åt som ett cp och jag bara bitcha och ville dryga mig för att få drama. fan asså va fan gör man haha pappa funtar på att åka hem till sig för att de e så otrevligt här hahaha fett sweet. jag har låst in mig på mitt extremt stökiga rummmmm palllar fan inte stäga igen va fan inte länge sen sen sist. och sen komm jag på at tjag rokade ha sönder vatten kranen i badrumet fett illa de typ"sprutar vatten" vatten enligt mamma.

va fan gör man ffs
 

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fan va skön

2009-01-12 @ 23:31:19
Postat av: G2 / Gosia

Har du dyslexi? Eller är du extremt lat när du skriver och tänker inte på gramatiken?

Du är snygg btw.

2009-01-13 @ 02:29:02
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hjärtat alltså, Du står som Du har kissat i trosorna och får sitta hela vägen in till stan från Tensta och se jaa, så rolig ut?



Vi skrattade åt Dig en bra stund på Connection för några veckor sen - hur jävla dum kan man se ut?



Du är Kim Svedbergs evil sister or what?

2009-01-13 @ 07:27:11
Postat av: markus

Morsning, vart kommer hårbandet ifrån? :)

2009-01-13 @ 09:15:45
Postat av: Anki

Hey jag diggar din stil, den är skön :)

2009-01-13 @ 12:59:00
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: tess

Skolkat för mycket från svenskalektionerna? ;) Aja, jag gillar din blogg ändå!

2009-01-13 @ 13:06:35
Postat av: Emma

Snygg du är! :)

2009-01-13 @ 14:24:12
URL: http://eemc.bloggagratis.se/
Postat av: lexandra sulvenius

använder du flick skor? om du gör det, varifrån e dina skor? älskar dom<3

2009-01-14 @ 15:55:46
Postat av: jen

du är så jävla skön! fler sånna som dig tack.

snygg också. hihi.

2009-01-17 @ 14:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback