valentines day

hej alla jag är fett sliten haha idag blir det inte klubb för jag pallar inte orka stå som depserat hora och leta kuk på dansgolvet haha nej idag ska man älska varandra oså. kanske blir hemmafest istället de tär mycket mer mysigt och socialt hoppas min favorit gräddbakelse amir kan följa med inte party ut honom vet ni haha vi är party teamet vi fixar alltid röjj och drag precis som det ska vara me like ffs nej nu ska jag hjälpa sweet mami att laga mat. xoxo iceblond baby!


snodde bilden från amirs blogg han har itne copyright HAHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

festa e väl det enda du klarar av?

2009-02-14 @ 17:51:24
Postat av: Anonym

Eh han har visst copyright, så fort man skapar grafiskt något så är det copyright på det

2009-02-14 @ 20:10:48
Postat av: mäci

vart köper du alla dina sjukt snygga t-shirts med tryck :D?

2009-02-15 @ 13:07:04
URL: http://sjuhundraslag.blogg.se/
Postat av: D E S I R É E

tja cooling, titta vems blogg jag hittade <3

2009-02-15 @ 21:09:16
URL: http://dessu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback