terrrror ffs

okej jag har aldrig garvat så mycket i hela mit liv när jag satt och snackade med min vän daniel när de knackade på hans dörren. där stog en kille som har varigt fett men stalker han snackade om att han ville va han vän och va tillsammans å bajs. fan de va ju ett år sen vi träffade snubben och han e fortfarande helt på och han har  ringt mig fett mycker i vissa perioder. haha vi sög nu bara av han på skoj och drev lite va fan festen sög och vi hadde tråkigt. ska de va så svårt att bli av men en människa utan att fly landet. omg ja dör hahahahahah



xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha hur många läsare har du? :)

2009-02-08 @ 14:03:37
URL: http://ollies.blogg.se/
Postat av: Caarro

jag såg dig idag på piccino (stavas det så? ;s) inne i stan :)

2009-02-08 @ 18:30:46
Postat av: Anonym

jag fattar inte var det står, synd, för det verkar vara roligt..

2009-02-08 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback