sorry men har helt änkelt inte rokar skriva

min alla hjärtans dag var såå att jag drog på hemma  till en snubbe i gamla stan men några kompisar jag inte fetstat med på ass älnge de var riktigt kul. sen drog vi hem till min tjej kompis som vi var med på gudö och sov där men så klart kunde inte jag sova och jag snackade med min gullis marcus i telen samtidigt som jag tog ett  bad. dagen eäfte såå va jag lite bakis med de försvan lite senare så jag malt i mig massa mat. oj btw jag sket ut  tian jag svalde hahaha t torsdags eller när de var hahaha.

nu e jag i skolan och läser och bara chillar sen ska jag till gummet och träna ska bli sjukt skönt. ska fan bli fitt nuu asså så inge latisfasoner för mig nu!!!

när jag snackade med min gullunge <3


gubben snart kommer duu det kommer bli sjukt mysigt du och jag en hel helg <33



xoxo


Kommentarer
Postat av: Wow _Gudrun_cocacolagirl

aww hunnibby :** det kommer bli underbart <3

2009-02-16 @ 16:48:12
URL: http://iscreamforicecream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback