snart får man njuta av helgens alal möjligheter

snart slutar jag och då ska jag träna håller på att komma igång nu men träningen käns fett skönt. sen ska jag möta upp en kompis så ska vi äta mat och dra hem till mig och vänta på mitt vin och jag ska se va jag ska ha på mig. fan moste köpa nya kläder asså inte okej eller inte ellt men nästan. får se vart jag ska i kväll men en sak som är säkert är att jag ska till huset först och föra lite.

i dag så försov jag mig men jaghar vart en fin pojki som kommigt i tid hella veckan nästan gett stolt juu. när jag komm till skolan stog några av mina favoriter och färgade håter eller blekte på naturkunskapen fet sköna vile jag med men skulle inte hunnigt. sen ät vi och har chillat lite nu har jag engelska men pallar inte helt död typ så jag ditter här och lysnar på musik mycke roligare.




xoxo lovers


Kommentarer
Postat av: Jenniiiiiie

VAR E BOXEN??! woooooo!!!

2009-02-13 @ 18:27:14
Postat av: johline

så äckligt snygg äru, om jag skulle vara kille skulle du vara min för länge sen baby! <3

2009-02-13 @ 18:51:43
URL: http://johlinen.blogg.se/
Postat av: Bara undrar...

Kan du inte stava?

2009-02-13 @ 22:21:39
Postat av: anton

gud va fin du är i håret!

vart haru köpt tröjan förresten och hur länge sen?

den var också asfin

2009-02-13 @ 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback