skolan snart slutar jag

snart får jag ta mitt  och gå här ifrån slutart idigt i dag för vi har gymnastik vilket jag hatar och dess utom att vi ska simma i dag fyy fan säger jag bara va äckligt alla fittor och kukar rumpor med mera simmar omking. neej säger jag bara värsta bakterie floran som omfamnar kropen mär man kliver mer i de jumna vattnet och man får panik av tanken av alla snuskigheter som fins i vattne. folk kissar och har sig nee fyy inte min grej sägger jag bara. nu ska jag då och skälla lite på min lärare som säkert kommer sätta frånvaro på mig (subba). utsätta ungdommar fär sånt plågeri fuck noo säger jag bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hemskt  fan kolla bara


xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: :D

eller hur?!? hatar alla fakking lärare som typ tvingar en att simma i fakking snuskvatten med skabbmänniskor :( onödigt och skabbigtttt :D haha

2009-02-11 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback