nuu e jag sur

nee nu jävlar får de va nog asså ja sitter här i fucking skolan och lekar friyrer och info för en grej vi ska göra i skolan. jag ska va ledaren men en hoppa ur vår grupp och dom andra drog hem och ingen vet va dom ska göra fett illa asså. nej jag gör en egen grupp och tar dom coolaste i min klass och gör någe fett sexy av dee min visning ska fan äga alla andra fan asså bitches jobba hårt.

nee  funtar på att sabba hela skiten blyta vissa gruppen och så detta kommer bli kul! 1600-tal va fan e de för skit man vill ju inte se ut som ett cp på huvudet fett illa hittar typ inget om 1600-talet fannnn. jag dööör typ
men tar ut min ilska på gymmet sen ska bli fett skönt.

  


xoxo


Kommentarer
Postat av: f

hehe såg dig i gullmars i onsdags,satt på en bänk och när jag vände mig om satt du precis brevid :P ville gå fram,men visste inte riktigt vad jag skulle säga och sen reste du dig upp och gick,ville bara säga att du är grym på dte du gör ;D puss

2009-02-11 @ 17:41:07
Postat av: Anonym

Men gubben, ska du inte gå och trösta dig med lite "king carab" istället?





2009-02-11 @ 19:09:39
Postat av: Anonym

det "smackade" ju så gott

2009-02-11 @ 19:11:38
Postat av: Anonym

men överdriv inte du fattar ju vad han menar idiot!

2009-02-12 @ 23:54:33
Postat av: Anonym

Men du ovanför, ska du inte också trösta dig med lite king carab, du verkar så upprörd. Om du tar lite mat som smackar gott så blir allting bra sörru.

2009-02-14 @ 15:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback