nu är jag klar

nu jävlar blir de party har fixat mig och klätt  mig pråpert fyy fan haha men sen byts de om tänker inte  gå runt som en slopsnisse med en påle uppkörd i röven ffs. i dag så har jag lagat mat åt min babe sen försökt fixat en hemma gjord korsätt till amir som råka köpa en för liten sjorta haha  såå söööt ffs. och nu allihoppa så hoppas vi att de går bra  nu så här dagen till ära hahah fettor har inte ens förberätt ett tag hmm fan va jag kommer skratta. nu snart ska vi dra oss hem till amirs kompis robbin där ifrån blir de taxi till galan.


xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla snygg!

2009-02-02 @ 21:56:10
Postat av: evvvvveeeeee the best of fucking pusssys

babyyyfuck you looking hawt!

2009-02-02 @ 23:04:49
URL: http://evaleena.blogg.se/
Postat av: Anonym

fucked up bilder över hela din blogg, blir faktiskt lite äcklad!

2009-02-03 @ 15:04:20
Postat av: anonym

är det meningen att dina ögonbryn ska vara gråa?!

2009-02-05 @ 14:43:22
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Dina ögonbryn är najsa :)

2009-02-05 @ 23:45:46
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback