naturvetenskap

okeh fattar naada naturvetenskap palla skiten om rymden och skit jag å miss jay tvättat nu håret och flamsar omkring palla trycket asså. men  nu moste jag läsa va  som  händer i rymden fick en tillsägelse av min lävla lärare fuck her eller hej hon e sweeet.
nu sitter vi och snackar om varför  klippdockorna e mörkhåriga palla. nee nu jävlar ska jag göra lite nytta  så jag kan una mig någe fint istan sen kanske om jag varit en hårt arbetande elev hahahah.

 

eller  ja tror jag ska platta mitt hår först!!!

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Haha men shit!

Rymden, palla läsa om rymden :D

2009-02-06 @ 09:00:14
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Palla läsa om smink och diverse värdelöst skit??.. Rymden är iallafall intressant, det finns folk som har ett liv vilket inte kretsar kring fest varenda helg och nya modetips :/



fan usch, ditt liv lär sluta som en jävla deppig alkis som behöver gå runt i blöja pga det slappa rövhålet.

2009-02-06 @ 19:53:28
Postat av: jay

omg va säger ??:S:S



tedd ska vi slå människan :O:O

2009-02-07 @ 00:06:24
Postat av: Anonym

nej snälla slå mig inte

2009-02-08 @ 19:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback