fett gottttttt juu

jag och mamma beslöt oss för att lyxa till de lite son tog fram king carab som smackade fett men muums. i dag  när jag äntligen fick gå från skolan så drog jag in til stan bytte 2 tröjor som jag fått av min pappa fett  fula men skit samma hahah  såå nu e jag på jakt äfter någe nytt. sen drog jag och en kompis till muren och chillade och snackade skit och bara flummade ordbajsade och as garvade älskar livet ibland fast kännt mig lite depp va fan ska man gära på alla hjärtans dag. kommer säkert skuta på krogen supa mig fuller och dra hem till  mammi och snacka skit om allt och alla typ hahaha. vi får se vad vinden bär.

 

nu ska jag ta et bad och baa tänka på mig själv skrubba mitt ansikte och raka mig fan min hy är helt åt skogan va fan ser ut som skit haha vart osminkad hella dagen fett skönt låte hyn få vila men endå känt sig fett skabbbig dubbelmoral


xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: petra

jo de e bara bra med mig oxå!! jag har redan dig på msn!! :P

men jag e inne jätte sällan!!

2009-02-09 @ 20:36:48
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: ELISE

gud, det där skulle jag aldrig stoppa i min mun.

2009-02-09 @ 21:42:51
URL: http://enblondelise.blogg.se/
Postat av: Mr Queen

Hahah muums... ush haha bra blogg ändå :)

2009-02-10 @ 11:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback