fan va party gaygalan näste

okej vaknade av att min tele ringde de va amir och man  moste ju svara om de e ens bästa vänn han sa att i kvällska du då fan va party för att vi ska till gaygalan fan va sweet. sen börgade vi snacka skit om en kille  som va på festen i fredags såå täntig han hadde skrivigt i sin blogg att jag va trany bla bla bla att jag vorde skämmas hit och dit men synd för han att man inte kan bjuda på sig själv. jag tycker jag e fett snygg cool en härlig männisak som tänker på min carma som är fett bra. ni ska jag sta en segen onnani sen ta ett bad och chila galet.

btw va fan ska man ha på sig i kv'äll ångest men kommer säkert på någe foxy tur att man får klä sig hur man vill!!!

fab fag eller va  säger man gott folk


xoxo iceblond baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback