fan va skönt

va i stan i dah en snabbis och införskafade deta fina pandband fett foxy.
40 kr på monky


sen kom jag hem och tog något att äta sen datorn för att blogga kolla qx och bdb men datorn eller tven fungerage såå jag tog ett bad. är fett seg skulle på en frisör visning med någon en gubbe som kulle står och klippea fett tråkigt men som tur e kan jag skita i de och va hemma och cilla galet. nej nu ska jag snart sova tror jag eller läsa en fucking jävla kuk bok som vi moste läsa i skolan hmm de  suger jävla skit asså. men kommer säkert somna är så sjukt trött.hmm skulle behöva blondera mitt hår men vet inte om jag pallar  mammi e inte hemma i kväll å jag kan ju inte förga utväxten på fontanelen själv fann  livet suger ibland asså.
hmm behöver en puss ;)


xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: frida

såg dig i gullmarsplan idag :)satt på en av bänkarna så hörde jag ngn prata så såg jag att det var du!var verkligen nära på att gå fram och säga ngt,men jag visste inte vad,men sen reste du dig upp och gick så jag hann inte :( ville bara säga att jag älskar din blogg och att jag tycker du är grym på vad du gör! :)<3

2009-02-04 @ 19:32:11
Postat av: Anonym

får man veta din bdb?

2009-02-04 @ 20:35:07
Postat av: Anonym

dyslexi for life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-05 @ 01:09:09
Postat av: Anonym

vad heter din bdb?

2009-02-05 @ 21:32:01
URL: http://rem.blogg.se/
Postat av: petra & bebisen felicia

men tjenare Ted!! hur e det??

2009-02-09 @ 16:56:56
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback