fan va skönt

slutar nu men vet inte va jag ska hitta på men de löser dig. har inte fått någe gjort i dag i skolan skulle kirrat färgningen på min fucking docka men pallade inte komm försent för jag och mammi hadde mys morgon men frukost och blablabla såå jag pallade inte stressa. nee  tror endå jag ska hem och raka mitt face och sminka mig såå jag ser ut som en model igen haha. eller så åker jag och fixar blekning till mitt fextremt snygga hår fast just nu har jag fett med utväxt och ser ut som en polsk hora inte okej fan. nee får se va jag ska göra av denna dag de e ju fint väder iallafall tavara på de nuu mina små barn.

har fortfarande lite ångest va jag ska göra på alla hjärtans dag palla sitta ensam och bara glo på tv eller supa. tänk om jag hinner bli fett gammal och hinner bli fett skruttig typ leva själv och dö själv men uch ne nu får jag suta hahaha  fett illa juu. men får väll bli blite med romantisk av mig tror jag hur man nu blir de?

fett sliten fan asså


xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: paris hilton aka lottie

älskar dig biiatch <3<3 säg nå om mig i din nästa video blogg ^^

2009-02-10 @ 12:15:29
URL: http://heart.bloggagratis.se
Postat av: jossan

hej

kan du skriva ut vilket gymnasium du går på? Vill gärna veta för ska välja detta år

2009-02-10 @ 17:46:02
Postat av: Anonym

snyggt hårband :D

2009-02-10 @ 18:22:50
Postat av: SENSUELLT

e färgen äkta?

2009-02-10 @ 18:23:04
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Emelie L

Hej!

Vart har du köpt ditt ursnygg hårband?

Puss:*

2009-02-12 @ 21:16:24
URL: http://elagerqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback