fan va seg jag är

okej jag och amir babyn va på gaygalen i går och de va väll så där  de finkade men vart fett  besviken a t årets blogg inte  fick gå upp och tacka alla som stöttat årets blogg fucking skojare asså. men jag fick ialla fall en bild med den mäst fucking coolaste not random tjejen kitty löööv!
sund att jag ser så sur ut men va lite  närvös...


i dag så har jag varit helt fuckin sliten trött ville bara sova hela dagen  men var tvungen att gå till min älskade skola på ett möte om min skolgång bla bla bla. när de var klart så stannade jag kvar lika bra att  pina sig hela dagen för inte ok att komma hem kl 4 på natten. när skolan var sliut så messade jag en vänn till mig som va i de där men bråket men min agamla v'änner. så vi snackade ut om allt och de kom fram en hel den som va bra och dåligt så va fett skönt att få de löst men henne. nu e de bara alla andra kvar om jag nu pallar trycket.

ne nu för fan ted ska du städa säger jag till mig själv moste de min jävla gaderob liger som en heltäcknings matta äver mitt golv va fan orka men moste visa att jag e lite ansvarig.

fett men sliten som

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kitty är snygg ;)

2009-02-28 @ 18:38:13
URL: http://melajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback