fan asså har typ träffa alla i dag

okej slitade fett tidigt i dag igen fett skönt såå jag trog in til stan med   kompisar och fikade sen drog jag och träffade simona och sussi för att sedan dra till en annan kompis som bodde i närheten. hängde där et tag sen drog jag hem fett seg. så min dag har varigt fett stressig och jag har fatr äverallt typ.

kom fan på att jag har ett rättstavnings program som jaghar i min dator fan va trög jag är som inte kommit på de för en nuu ska fan börja använda de när jag orkar hahah .

nu ska jag äta grekisk sallad som mammi köpte på hemvägen.
som nu kan se fett sliten i dag!

snart e de dags att välja gumnasium och jag rekomenderar JB i lilljeholmen fett skän skola men skönt folk som jag sen fins de ju alltid cpstörda människor med de e bara att skrika någe foxy tbw. så de va mitt  tips hoppas vi ses där gullisar

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vart köper du dina hårband? :) VIll verkligen veta

2009-02-18 @ 18:08:33
URL: http://hannaherikssonengman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback