2 galningar och bag in box

Fan va nice kul jag hade ett tag i går kväll, vi skulle till huset men min kompis kom inte in för hon va för fuller. Så vi drog vidare till ett annat ställe så kom jag på att vi va på våg å fel håll så vi tröttnade och tog en taxi. När vi var framme tillslut så gled vi in på clubben där vi festade som få, men när man har dansat att tag så kom träningsvärken och jag fick sjukt ont i hela kroppen så jag tröttnade och drog så fick jag sjus av en kompis de va gulligt eller hur.


förfest hos mig 



I dag är de alla hjärtans dag! Jag ska bara chilla i dag tror jag och festa i kväll, eller så ska jag prata med min baby hela natten och dagen ja vet inte en men gan e såå sjukt fin puss på dig gullunge <3  


xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför så svårt för att stava? har du inte gått grundskolan eller?

2009-02-14 @ 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback