god morgon enu en "underbar" dag

God morgon god morgon, nu sitter jag i skolan som en zombie har försäljning service som jag snart är klar med så det går framåt. I morse när jag skulle till skolan höll en biljävel på att köra över mig fett jävla läskligt vart så otroligt arg ja reste e hemligstämplat!

I går va jag med Bella, Wiliam, Louise, Simon på oj oj oj och tog en öl snackade lite skit sen åkte jag och Bella hem till mig och gamade som fan, sen kollade vi bara på tv och när bajskorven hade dragit så snackade jag och mammi om på lördag då jag ska ha en liten fest innan vi alla drar ut för jag fyller år på söndag, nej nu ska jag jobba vidare så jag kommer någonstans här i livet haha ;)


xoxo iceblond baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback