fuckt up

Mohahah  nu har jag tid att  skriva lite om mina dagar då jag inte har skrivigt något. Hmm vart ska jag börja, jag har shoppat lite varigt men den med glitter och Tone sen får vi inte glömma venegas, festat chillat typ de gamla vandliga om man säger så, sen har jag jul handlat det är då fan det värsta som finns folk överallt som beter sig som djur de e ju så att man får damp! Kommer inte ihåg så mycket mer jag har haft för mig hahah  host host

I dag har jag haft fett  ont i halsen håller nog på att bli sjuk blääää, sen jag varigt i stan men några kompisar, och nu e jag   hemma och myser med mammi dricker vin lyssnar på bra musik slår in julklappar.


btw haf har fyllt år med haha de va skoj enu ett j'vla år älder ne jag ska sluta fylla år när jag fyllt 19.......!

 


och sen en massa mina bilder som jag inte pallar lägga upp!!!!!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Ronja

Nice blogg du har! (:

2009-12-30 @ 00:56:28
URL: http://ronjalindberh.blogg.se/
Postat av: frida

hej ted! aslänge sen ju!

hur mår du?

//Frida från grisslehamn du minns mig säkert ej hehe.

Kram!

2010-01-08 @ 19:36:03
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback