va fan ska man göra

har haft lite mycket att  göra  på sissta tiden så har inte skrivigt så mycker med ska skriva va jag haft för mig dom senaste dagarna. sitter i skolan nu å har matte fett  boring men va fan de moste göras de med så lets do it , i dag så ska jag träffa sussi,paris och snacka ut om allt hoppas de går  bra är lite närvör med de komma säkert gå fett bra ska stå på mig å säga va jag tycker och tänker. vill inte gå där ifrån å känna att jag inte sakt allting jag velat säga så önska mig lycka till puss på er gull muttor så hörs vi senare

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

snacka skit om andra, alkolist du har många dåliga sidor! du stinker! försök bli en bättre människa!

2009-05-02 @ 09:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback