vilken dag

i förgår åkte jag hem till en random som inte va min TYP alls men vi hadde eså lite kutra7 en då ja de sat inte  fel de inte. i går så träffade jag fläsk doris och hennes kompis fetto paddan från en byhåla i örebro. så ja hangde med  dom och hadde fett skoj, snackade  skit om allt å alla och sen så vandrade vi till kajen i galma-stan såå fucking musigt där så där fördrev vi tiden med en latte och cigg.

så foxy
  




senare på kvällen när jag var på g hem från märta å saga så ringde jag daniel å frågade om han ville sova hos mig för jag ville inte sova sj hemma så här han va på g hem tillm ig så ringer mamma. hon va tydligen hemma och va fett  ledsen för bla bla familje problem men de va inget att  leka med  är fett ledsen och arg för vad en människa har  sakt och gjort. så vi sör os as packade och skratade grinade snackade om både det ena och det andra så i dag e hag hemma i ett återställande syfte. men de man inte dör av blir man starkare av elller hur man nu säger.

xoxo iceblond babay


Kommentarer
Postat av: evvvvvv

kysss gladpåsk !

2009-04-15 @ 15:40:16
URL: http://evaleena.blogg.sse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback