sweet

i lördags va ja ganska bkis så jag  tog de chill så jag skulle orka åka hem till märta och festa i gen, hemma  hos märta va de jag märta och disa och några till kommer inte ihåg nemnen på dom. hörde av en kompis att  hon och några till kompisar skulle va i tanto å grilla å myspys så vi drog dit fasn lite väl sent. när vi väll  va där så trffade vi 2 fjårtisar var av en trode att hon känner mig hahah skum bred så ja palade inte och sa att jag hadde en pistol i fickan och att jag skule sjuta henne var av hennes kompis sa att hon ville träffa mig, då vart jag pist och  sa att jag skulle  skuta henne  men ja  skulle komma på begravningen. de va  så mycket som hände den kvällen så  ja får  nog ta å skriva en bok haha. men tanto e mysigt men inte  så här års moste bli varmare.

jag vill ha körv intärnskämt


  
 ''
en kväll med mycke vin å goda vänner


xoxo iceblind baby


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, vi älskar dig med Ted!

2009-04-06 @ 15:15:48
Postat av: adeline

JAG VILL HA KÖRV

2009-04-06 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback