sov gott slynor

nu ska jag sova har haft fett tråkigt i dag så jag har flummat omkring på msn bla bla nej men nu ska jag sova innan jag dör  kom komm ihåg att knart är inte  så illa de va ju fan så bibeln kom till full av konstiga grejer  som man bara kommer på här man e lost hahah  fett sweet.ska knarka jag med och sen gräva ner den och en dag kanske någon hittar den och  jag blir  bäst i världen. hmm ja menar va har jesus gud bajs  som inet jag kan göra bättre. men nej nu känner jag att jag  bla blar om allt och igenting och är fett  seeeg i hjärnan såå ska sova nu. 


xoxo iceblond bibeln baby 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänker på white-trash nolla när jag ser denna blogg.

2009-05-02 @ 09:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback