skuk som få

i går närjag vaknade såå mådde jag inge bar men jag trod till skolan en då får ju inte missa för mycket. så kah komm till skolan och vi drog till skansen för att vi skulle gör en uppgift soch sen tbx till skolan men jag drog till mamma och åt donken först och hon sa att jag skulle dra hem. när jag ver hemma och hadde sovigt ett tg så vaknade jag och jag knunde knapt andas var fett läskigt. gjorde sjukt ont så jag  fick ringa sjukhus. sen komm mamma och min pappa så vi drog till sjukan. men de va ingen fara doktorn sa att jag har en riäl förkylning och att jag ska vila. fan va tråkigt så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv. inte kul alls...

skanen, var hos mamma och mat så jag överlever mig hämska förkylning.
  

xoxo iceblond baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback