sig min ***

japp så är dee nu ska jag snart  dra  till ett  nytt ställa på österM och  ha  ass skoj är trött  på RANDOM bögar  som bara snackar skit  och kolla komstigt på en men va fan  skit i  dom jag  känner att jag har  gått vidare med mitt liv och just nuu älskar jag det  allt  bar flyter på och finner inga ord för hur  skönd det är. i kväll ska jag  röja som fan annars  jävlar asså sen ska jag träffa mario och  frå se vart jag hamnar man  vet ju alldrig haha.
btw andledninget att jag och amir inte umgåt  är för hmm jag vet inte men  fråga han hahah  fattar nada  meb va  fan ska man göra. nej men nu ska jag dra åå ha en sjukt kul kväll men daniel och carro.
bilder kommer i morgon!
ted är tbx asså se upp  annars  krockar vi!!!!!

älskar dig själv

xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Super, jag skriver upp dig genast! Du får snart ett mejl om uppgifter vart betalningen ska in. Vi ses i sommar då. :)

2009-04-04 @ 18:30:51
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback