så härligt med påsk

God morgon gullungar i dag e jag uppe med tuppen för i dag ska jag till min pappa på fuckng landet kommer typ på krupp å dö hatar landet finns ju fan bara skog småkryp å annat sånt skit. I onsdags så varjag ju ute med daniel och cat när vi kom så va massa andra där med men vi hade fett kul som alltid och på g hem så pallade vi inte gå från bussen så jag låssades få ett anfall typ blodsocker fall och att jag måste hem fort  så vi fick taxi sjus hem till cat fett sweet älskar mig själv. dagen där på så var jag fettbakis eller jag tror inte bara jag  va de men så jag va hemma  hos cat hella dagen var av inget blogg inlägg tråkigt va  hahah. så har  känt mig  som en 14 åring i gen fett  busig fett snygg fett  bäst mer mera hahaha.

Oken nu kommer den tråkiga delen jag ska ju till landet och de e typ första gången jag e på landet sen mammi  å pappa skilde sig såå jag vet inte om han har någe internet men jag  tror de såå  vi får de om de  kommer  blogg inlägg från landet. Haha typ på landet med ted häng med på hans misära 2 dagar i skogen hahaha fett synd. Oj häll på att glömma ska fira påsk med mammas å pappas gemensamma kompisar som har en kalkonfarm fy sjuton kommer skinka bajs å fåglar är inte min grej eller hela grejen är inte min grej. Men nu ska jag fan sluta klaga och tycka synd om mig själv.

Jag hoppas att ni alla M fuckers får en glad fittig påsk för de ska jag försöka ha så de så och kom ihåg nu alla överviktiga fetton ta de lungan med godiset. Och ni andra "anorektiker" kan ju skicka godiset till barnen i Afrika och de e ki bar  så kan man känna sig ren i skälen.

Aja  glad påsk på er xoxo



xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hoppas du får en riktigt bra påskhelg. ;)

2009-04-11 @ 12:00:27
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg dig idag tror jag nere på ica i grisslehamn. Är också där ut nu !

2009-04-11 @ 19:42:45
URL: http://katiiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar vara en omogen tönt.

2009-04-12 @ 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback