omg vill hem

nu  e  jag trött på skolan  och vill bara  göra  nåfe  fett  kul. i dag så har jag  fått en extralärare  som ska spendera 15 timar i veckan med mig. haha  undrar hur länge han pallar men  han värkar  chill en då men va fan de  läser dig nog bara ingen  ringer mig på morgonen och vill att jag ska gå upp å göra mig iordning för skolan. som i 9 när jag  fick en lärare som  va med mig 24 7 palla fick endå gå IV hor skola de där asså haha ängkärskolan i solna palla. men  men nu  ska jag hitta på noge  kul vet inet riktigt vad enu men de löser sig. skulle ju till skansen i dag men  vet inet om de blir av jag  tänker inet hunda. men va fan nu ska  jag  dra pussssssssss



xoxo iceblond babay

Kommentarer
Postat av: bengt

Är du så efterbliven att du behöver en människa som går efter dig , kan han inte hjälpa dig att gå ner i vikt också . så slipper ja må illa när jag ser dig



<3

2009-04-21 @ 20:03:37
URL: http://evaleena.blogg.se/
Postat av: johline

sv: HAHAH fu, fett trött på den förra :( hallå jag såg ditt ex, marcus i slottskogen i helgen haha typ tänkte på dig hela kvällen då. KOM TILL GÖTEBORG, OCH TRÄFFA DITT STÖRTA FAN?! kyzz på zkinkan

2009-04-22 @ 19:42:15
URL: http://johlinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback