nu ska jag snart gå

snart  ska jag dra men innan så skriver jag lite
i går  så vart jag med märta i stan när jag slutade och vi sprang omkring i stan sen ringde jag cat och hon skulle handla möbler till sitt  rum hon ska ju bli granne med mig typ snart =) .
så drog v dit och flummade på rusta fett skoj sen drig vi hem till henne  och sminkade oss som horor och drig ut och fotade varandra fan va jul vi hadde asså. sen vart jag trött  och drog hem så tog jag ett bad dom somnade.
i dag så ska jag träffa mario ja  ska hem till han och kolla  film tror jag men de kommer bli mysigt vet inte om ja koma  sova  där  såå  ja  vet inet om  de mkommer ett inlägg i kväll men i morgon så kommer de  om jag inte äker hem vem vet? nej men nu moste jag rusa pusss på er fuckers

i bilen på g till rusta va fan


så här ser man ut i dag


xoxo iceblond baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback