min dag

åååhh  fan vilken sweet dag det har varigt  känner mig såå jävla glad, har varigt på min praktik och inte gjort någonting typ men har endå varigt mysigt. mär jag slutade så drog jag hem till mario och vi kollade film vi kollade på bli smartare eller vad den nu heter och sen så kollade vi på torkel i knipa hadde inte sett den men den va då fan as rolig ska kolla på sen nästa gång jag e depp så blir mansäkert dladare så där satt vi och bara hadde det mysigt. och i morgon ska vi festa tror ja kommer bli skoj ska de om jag får med mig cat eller någon. nej men nu är jag trött  som en vet inte vad  och  vill sova vilket jag ska sov sött gullisar

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart praoar du? :)

2009-04-05 @ 17:46:54
URL: http://stenfoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback