livet leker

i  går  så var jag med  märta och simon i stan hittade en fett  fin tröja på monky löv it sen  drog vi till vitan och åt glass och bara hadde de skönt i solen. sen träffade jag och simon loho och ehnnes tjej och dom bjöd på öl tack! sen drog jag till tanto för att jag kanske skulle träffa en där så träffade jag några kompisar som jag inet träffat på länge eftt kul vart fett tankad men de va kul en då.
nu ska jag träffa  carro och rania och vet inte va va  ska göra för sköj. sen kanske  jag sta träffa mario.

somaren är på g och jag  mär  bäst.     min nya tröja
 

från i går


xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: LINNEA

HAHA på dig och tanto. du är bäst och ouuch vad jag hade saknat dig! puss på rompan<333

2009-04-07 @ 23:57:55
Postat av: Anonym

älskar den glassen :)

2009-04-12 @ 16:10:03
URL: http://theresedamberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback