fy faster

Askungen Askungen städa hit och städa hit och städa  dit palla. Nej nu städar jag upp alla kläder son ligget på mitt golv och lite här och där, börjar känna mig bättre nu och vill inte bara ligga i sängen och typ försmäkta som ett litet ört fyllt ostron från Himalaya. Snart kommer daniel och vi ska chilla på min balkong tror jag dricka kaffe och bara  snacka hot gossip  om folk vi inte gillar, och planera valborg va  som nu händer har ingen aning skulle  ju till uppsala men tror inte det blir så. så om ni vet någe  tell me.

Fan va jag vill ut å röja nu asså får damp av att bara sitta här å mögla och inte va någonting för världen. Inte nådigt asså nå jag säga.

Nej men nu ska jag åter gå till mitt städande och göra de fin fint.


skabbbb


xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja snacka skit e det enda du kan göra för du e en stor nolla!

2009-05-02 @ 09:26:16
Postat av: Anonym

snacka skit om andra är det enda du är bra på. vilken looser.

2009-05-02 @ 12:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback