fy fan vilken resa

okej vart ska jag börja när innan jag mammi å min syrra åkte toll landet så stannade vi till vid KS och hälsade på hennes pv som har opererats fett  synd. så där var vi och när  min syrra pratade med hennes pöjk så passade jag å mamma på att sno plasthandskar och flumma omkring som små barn var riktogt skoj.
  

sen drog vi till  landet och jag fixk typ panik av tystnaden så jag tog flumkort  på mig själv hela natten typ haha se så kul man kan ha barn.
 

och i dag så drog jag hem  men innan de så vart jag  på iddag eller va man nu ska kalla de hos mammas å pappas kompisar och ted vart  lite berusad fy fan asså.
lite finA djur vet inet  riktigt va de e men  va fan en dåå btw låg någe  dött  lam men den fick jag inte dokumentera så kan de gå ted på landet hahahah . 


sen när jag  va lite på örat så tackade jag för mitt och sprang till bussen full å glad!


de va  kul att  vi ville  läsa teds äventyp på lander hahahahaha  omg va fan gör man

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar vara en omogen tönt

2009-04-12 @ 16:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback