fy fan vilken helg

okej i fredags  så drog jag å daniel till tanto där  vi söp och flumma omkring som  små barn hahah  sjukt kul och trevlig kväll. när vi skulle  dra  hem så hoppade en snubbe  ner på spåret och ville typ dö fett  synd¨asså, så polisen fick komma  och hemta honnom sen kunde  vi åka hem. haha va typ 8 poliser inblandade fett  sund asså 8 fuckin st de e ju fan tragiist åå  dom säger att  de inte fins tillräkligt med poliser. aja komm  hem  och somnade  och sov  som en gud.
i går så skulle  vi  supa igen så vi trog till daniels date  haha  de va  alt en fager syn hahah  host. så  där va vi  och krökade för  att sedan åka  till daniels komis  som satt å luffade i tanto fett  kallt åå ja vet eftt  opeppad så vi va  där ja kanske en tima typ. sen  när vi komm hem så lagade vi mat fula  som  bajskorvar. och mammi hakade på våran ide så vi satt å drack vin och åt mat men mammi sjukt mysigt.

komm hem kl 8 på morgonen vist är vi fina har festat hela natten och skulle  kunna parta längre.
 I m not adicted to drogs, I m adictev to glaaamaaa haha  livet leker!


i dag  vet jag inete vad  som händer bara att jag kanske  ska hem till cat å hoppa stuttsmatta haha  fett kul juu. sen  kanske  jag  ska  fika med en kompis men vet inte hur de blir med den saken. och nuu ska jag ta och frächa upp mig  och sen får vi se vad  som händer helt änkelt. blåå i morgon e de skola!!

bilder kommer  senare  när jag pallar  e typ bakis och ska chilla  ett tag  kanske  en tupplur

  

xoxo iceblond baby


Kommentarer
Postat av: rasmus

DU SKREV INTE OM MIG DU LOVADE ( NÄSTAN ) JAG VA IFREDAGS JAG KRAMADE DIG OCH SKREK EFTER DIG!!

2009-04-27 @ 15:02:05
Postat av: Anonym

din blogg stinker lika mycket skit som du själv gör!

2009-05-02 @ 09:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback