fy fan trött som ett svin

nu ska ajg snart sova har haft en tuff dag och vill inte  snacka om e men e sakt ska ni veta när man sjuter up och tränger bort sina känslor så när de väl bryter ut så är de 100 gånger värre. så jag har bara varigt hemma i dag å chillat med mammi som har varigt hemma hon med och daniel får vi inte glömma. fick pengar av pappi idag så ska införskafa mig nya kläder i morgon kommer bli sweet. har just ränsat på mitt rum och har slängt massa skit jag inte behöver eller vill ha så de käns bar en nu start kan man säga. så nu ska vi kolla på film och äta lite så hoppas vi sover gott mina små slynor!

xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: Emma Stenfors

Älskar ditt hårband! :)

2009-04-17 @ 03:07:30
URL: http://stenfoors.blogg.se/
Postat av: sonja

vad har hänt mellan dig och amir? Ni är typ aldrig med varande längre ? :/ Snälla svara i ett inlägg!! äölskar din blogg

2009-04-17 @ 15:59:59
Postat av: Signe Martin

Såg dig på weekday igår, sry att jag stirra så mkt! ;P

2009-04-18 @ 12:59:51
URL: http://missmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback