fan va skönt

nu e jag hemma från min lilla tripp till skogen för att  träffa paris, vi har inte träffats på typ ett halv år så kändes fett skumt till en början att se henne å snacka med henne. men  vi kom frem till att  vi inte skulle bråka eller kafsa, vara ärliga mot varandra och alldrig göra varandra illa. så en ny start är skönt vi komm även fram till att vi ska va galnare en galnast på massa roliga och helt sjuka saker som vandligt. fast med mer klass och stil. såå hoppas de går  bre mellan oss haha  låter som om vi har vart gifta vilket vi typ har varigt och att vi har vart otrogna mot varandra hahaha. nya tider nya minnen!

 

ni flästa undrar varför jag och amir inte e vänner  längre asså jag vet inte sj men man här saker hela tiden va han och andra folk tycker om mig och jag vet inte vad jag ska tro de de mästa med tycker sj att det e synd att vi inte e väner längre men va fan ska man göra. jag kan j´ju inte tvinga någon att va med mig men en då se e de tråkigt  för jag vill inte va någon man snackar skit om eller något så. men de e nog båda  som trötnat på varandra eller inet tröttnat jaja. men jag  hoppas han och jag ses snart men är inte den som är toffel och tränger mig på och tjatat om att ses bla bla bla.
så men jag hoppas att han hör av sig snar  så man kan ses. men jag vet  inet vill inet  att de ska va fake å påklistrat såå jag  låter ha  vara  blir nog bäst så. ni som undrar med  kan ju fråga han...
ska man sakna eller  lägga bakom sig??????

nej men nuu ska jag  göra en hår vård här hemma med massa mys saker mitt  hår e ju fett slitet ffs.


xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: emmy

om du vill få din blogg lika stor borde du verkligen lära dig att stava. Och att skriva rätt bokstäver där de ska vara och inte en jäkla massa särskrivningar.

2009-04-21 @ 17:49:27
URL: http://regrettes.blogg.se/
Postat av: iss

haha va du full näru skrev dedär?, du stavar som en jäla fågel

2009-04-23 @ 19:18:08
Postat av: Marri

Shit jag tycker så synd om dig me det där om Amir. Jag har själv varit i samma situation men det var min BÄSTA vän och vi hade hållit ihop i 5 år och var precis som systrar.

Sen så... bara gled vi ifrån varandra och började umgås med andra och jag saknade henne så jävla mycket. Och blabla vill inte trötta ut dig med mina problem.



Jag tycker att du ringer han iallafall för ni verkade vara så bra vänner och sånna ska man ta vara på.



OCh ni där upp! Fan vad taskiga ni är! Alla har inte lätt för sig att stava! Idioter!

2009-04-28 @ 17:36:01
Postat av: Paris !



till vissas kommentarer här

jävla Akadem-schmeggegish , att lägga ner tid på hur dåligt en annan männsika stavar bevisar bara på hur lite vett och liv ni har. använd de lilla ni har och Grow baby grow !



till den andra fina no life människan whos the birdie here? jäla? come on bättre kan du ju :)

2009-05-04 @ 11:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback